جمعه ۱۱ آبان
رنج خاطره شعری از سید سجاد انتظارقایم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ۰۱:۴۹ شماره ثبت ۴۵۸۹۱
بازدید : ۵۱۰ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید سجاد انتظارقایم
آخرین اشعار ناب سید سجاد انتظارقایم
|
دل بریده از نگاهت چاره اش پیوند نیست
آشنا بیگانه گردد بر لبش لبخند نیست
او که خنجر می خورد از پشت دیگر مرده است
مرده ای که علت مرگش فقط از درد نیست
بازتاب رفتنت صد سال دیگر ،روشن است
وای بر آن خاطراتی که حریفش مرد نیست
خواهشی دارم مرا دیدی اگر ، پنهان شوی
طاقت من در حدود دیدن و لبخند نیست
کم میارم میبرم از زندگی و سرنوشت
بندی از دل پاره شد دیگر به جایی بند نیست
باز رویایی شدم حس کردمت پشت سرم
قرص های من حریف کاهش این درد نیست
داغ دیده چاره اش اشک و فغان و گریه است
اخ اینجا اشک هست اما برای مرد نیست
او که تقدیرم نبود و شرح این حال غریب
آنچه بر من می گذشت و بر سرم آورد نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدت مبارک و ایام نوروز به کامت شیرین