سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 22 ارديبهشت 1403
    4 ذو القعدة 1445
      Saturday 11 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۲۲ ارديبهشت

        رهبر علی است

        شعری از

        ولي الله فتحي (فاتح)

        از دفتر سبز غزل نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۵:۳۵ شماره ثبت ۴۳۱۱۷
          بازدید : ۴۵۳   |    نظرات : ۲۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ولي الله فتحي (فاتح)

        رهبرعلي‌ است‌
        زيبا‌ دلي‌ است‌ در ره‌ زيباي ما علي‌ است    
                    خرم كسي‌ است‌ روز و شبش ‌ذكر يا علي‌ است‌
        اي‌ عاشقان راه علي ،‌ عشق جاودان       
                            ‌رهبر علي،‌ وصي نبي، رهنما علي‌ است‌
        او يار عشق‌ و شور و صفا باد و يار «او»      
               بعد از رسول‌ حضرت‌ حق‌ّ، مرتضي‌ علي‌ است‌
        او نايب‌ است‌ در همه‌ احوال‌ اين‌ جهان         
                    ‌هر جا كه‌ نام‌ او است‌ و ولي‌ِ خدا علي‌ است‌
        برتر ز آن‌ علي‌ به‌ كجا ديده‌ايم‌ امام‌            
                  در راه‌ عدل‌ و داد و به‌ هر جا و جا علي‌ است‌
        رهبر به‌ عشق‌ و دلبر جانان‌ فقط‌ هموست      
                       ‌داماد عشق‌ و دلبر دل‌هاي‌ ما علي‌ است‌
        عاشق‌ به‌ دين‌ و جلوه‌هاي‌ دنياي‌ معرفت       
                 ‌هم‌ رمز و راز عشق‌ و صفا هم‌ وفا علي‌ است‌
        مولاي‌ ما است‌ در دو جهان‌ آن‌ حبيب‌ عشق  
                     ‌راهش‌ خدا و در‌ ره‌ آن‌ مصطفي‌ علي‌ است‌
        باور مرا كه‌ نيست‌ چه‌ گويم‌ ز راز او       
                    چون‌ رمز و راز خلقت‌ و هم‌ ماسوا علي‌ است‌
        مردي‌ كه‌ جز به‌ حق‌ّ و حقيقت‌ نرفت‌ راه‌     
                  «فاتح‌» به‌ كار هر دو جهان‌ پر بها علي‌ است‌
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0