سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        شرافت بیمار

        شعری از

        حسين زرتاب

        از دفتر نبوغ سبز نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۴۲۲۷۴
          بازدید : ۳۹۸   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسين زرتاب

        "شرافت بیمار"

        حرف های عاشقانهِ مجاز

        واپسینْ تپش های اخلاقی

        آخرینْ کنش های بی رنگی

        صوتِ سنگینِ مسجدِ آهن

        قیل و قال های بازاری

        دوست دارم های شهوانی

        عاشقانه های قرمز رنگ

        دوستی، درونِ برزن ها

        زیر نورهای مصنوعی

        عشق های کوچه بازاری

        رفتن و خستن و جدا گشتن

        عشقِ دیروز فرو هشتن

        رو به قبله ی دگر بستن

        حرف ها، ازدحامِ تکراری

        شرم ها، شرافتِ بیمار

        پول ها، کثیفِ انباری

        حاصلِ موادِ افیونی

        اسلحه، فروش تن، تجارت انسان

        مسلمِ داعشی، یهودی صهیون

        آن مسیحی

        با صلیب خم گشته

        موهبت های رنگارنگ

        آن اتاق فکرِ دستوری

        چیپس ها، پفک و پیتزا

        آرایشِ خفن، فرا رنگی

        جفتگیری درون ماشین ها

        جیغ های بنفشِ بی شرمی

        نطفه های بسته ی خیابانی

        کودکان،

        کودکانِ کار و بدبختی

        الکلِ خانگی، حروفی تار

        رونقِ میدانِ آزادی

        میله ها، سوسنِ تماشایی

        گل ها، بسته بندی و بی بو

        مُردِه ها،

        یخزده، فلاتونی

        پاکتِ شیر، کله پاچه ی کنسرو

        هست این ها حکایت امروز

        یا شده اندکی مرا عادت

        دوره بی بدیل و عصری شاذ

        نادر و کم بها و عصیانی

        خاک بر فرق شاعر این...

        من خموشم، تو گو بعد از این...

        حسین زرتاب - ١٣٩۴/۴/٨
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0