سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 23 ارديبهشت 1403
    5 ذو القعدة 1445
      Sunday 12 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        يکشنبه ۲۳ ارديبهشت

        ماهی جون

        شعری از

        میلاد منصف

        از دفتر خواب خیال نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۳۳ شماره ثبت ۴۱۷۶۰
          بازدید : ۶۴۵   |    نظرات : ۱۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میلاد منصف

        صدای ارسالی شاعر:
        ماهی جون
         رو تنگ بلورت میخوام بنویسم یه نامه
        خدا میدونه کجای این دنیا جامه
        نامه های کاغذی 
        حتی با عشق و دلدادگی
        میشکنن تو دست آب به سادگی
        ماهی جون مینویسم برات ازین بیرون
        فکر نکنی تو زندونی من رها تو بارون
        ماهی جون میدونم دریارو خواب میبینی
        تو رویاهات خودتو تو مرداب میبینی
        خواب رهایی
        حس پرواز تو آسمون خدایی
        شیرینتره از خواب جدایی
        ماهی جون یوقت رویاتو آب نبره
        برق پولکاتو نور آفتاب نبره
        تنگ بلورتو یوقت ناغافل نشکنی
        آخه تو فقط حرف دلمو میشنوی

        ماهی جون قصه دیگه تمومه 
        آفتاب چشمات لب بومه
        آخر قصمون بده 
        حرف از یه تولده
        تولده یه مقصده
        مقصد قصمون رو به غروب
        آدماش مسافر جنوب
        وقتی قصه رو مینویسه
        ببین چشمای ماهی خیسه
        ماهی جون پولکات قشنگه
        دل گوش ماهی واست تنگه
        دیوار تنگ شیشه ای از سنگه
        خودت بگو تنهاییت چه رنگه؟
        ماهی جون منو تو دریا رها کن
         منو تو ساحل رویا صدا کن
        دنیا واسم خیلی کوچیکه
        منو از تنگ دنیا جدا کن
        از عمق آبی دریا با من گفتگو کن
        حس آشنایی رو در من جستجو کن
        خسته از تنهایی شب
        منو با دنیای تازه روبرو کن
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0