سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 18 خرداد 1403
    1 ذو الحجة 1445
    • سالروز ازدواج حضرت علي عليه السلام و حضرت فاطمه سلام الله عليها، 2 هـ ق
    Friday 7 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۱۸ خرداد

      $ ردپای عاشقی $

      شعری از

      سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      از دفتر نفسهای غریب نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ۰۳:۱۵ شماره ثبت ۴۰۶۸
        بازدید : ۹۲۱   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
      آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      چه دنیای عجیبی ، چه شبهای غریبی
      عمق نگاه های عشق ، سراب و دل فریبی

      دلهای غربت زده ، زخمی و آفت زده
      حسرت یک جرعه عشق ، یه قلب پاک و ساده

      محبتی نمونده ، دلی که از غم خونده
      توُ قحطیه محبت ، توُ غربت شب مونده

      تک و تنها و خسته ، در دنیا رو بسته
      به امید رهایی ، چشم به درا نشسته

      فراسوی نگاه ها ، سیاهی بود توُ دلها
      در اوج دنیای غم ، تباهی دید توُ قلبها

      هر جا دلی شکسته ، هر جاده ای دید بسته
      غم به دلا می خندید ، هر عاشقی دید خسته

      دنیایی دید دگرگون ، دلها همه پریشون
      قفسها تنگ و تاریک ، عاشقا توی زندون

      فضای ترس و وحشت ، دنیای بی محبت
      درد و غم جدایی ، بی کسی ها و غربت

      نگاه هرزۀ شب ، خاموشی مهری بر لب
      ثانیه های مرده ، دلهره و تاب و تب

      شب هرزه گی گرفته ، دلمرده گی گرفته
      لباس کهنۀ عشق ، دموده گی گرفته

      عشق های دلشکسته ، دلهای سرد و خسته
      صدای گریۀ عشق ، گوشهای دنیا بسته

      غمو به جون خریده ، لب مرگو بوسیده
      عمریه توُ انتظار ، هیچ عشقی رو ندیده

      زنجیر غم گسسته ، دل به رهایی بسته
      ردپای عاشقی ، توُ کوچه ها نشسته

      S_H.H
      چهارشنبه 31 شهریور 1389 ه.ش ساعت 5:00 صبح
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0