سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 25 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت فردوسي
7 ذو القعدة 1445
    Tuesday 14 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      سه شنبه ۲۵ ارديبهشت

      $ شبهای بی تو بودن $

      شعری از

      سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      از دفتر بی تو هیچم نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ ۰۰:۲۶ شماره ثبت ۵۲۲۸
        بازدید : ۱۱۲۵   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)
      آخرین اشعار ناب سیاوش مقیمی (هیچ به هیچ)

      شبهای بی تو بودن ، غربت برام میاره
      تنهایی بی تو موندن ، غم توُ دلم می کاره
      وقتی تو نیستی پیشم ، شبام تیره و تاره
      توُ غصه ها می پیچم ، اشک چشام می باره
      داشتن دستای تو ، سراب آرزوهاست
      لمس نفسهای تو ، واسه دلم یه رویاست
      امیدی به شبم نیست ، رهایی از غمم نیست
      تا که خیال تو هست ، هیچکسی همدمم نیست
      به یاد اون خنده هات ، دلو به رویا میدم
      توُ انتظار چشمات ، شبو به فردا میدم
      در حسرت نگاهت ، بغض صدا می گیره
      به عشقِ روی ماهت ، دلم داره می میره
      تک نفسای خسته ، بی تو دووم نداره
      این دل پینه بسته ، دیگه آروم نداره
      در پیِ خاطره هام ، می سپُرَمِت به رویا
      همراهِ آرزوهام ، می گذرم از این دنیا


      S_H.H
      یکشنبه 7 شهریور 1389 ه.ش ساعت 4:03 صبح
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0