سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      آدم برفی

      شعری از

      فرشید پیکی نرگسی

      از دفتر عشق و زندگی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۳۶۶۳۰
        بازدید : ۵۰۹   |    نظرات : ۳۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرشید پیکی نرگسی
      آخرین اشعار ناب فرشید پیکی نرگسی

      عمر من تموم میشه
      اگه یک روز بری تو
      شب من خاموش میشه
      دل من خسته میشه
      اشک من از تو چشمام
      واسه تو پر میزنه
      واسه ما دربدرا
      داره بازم میباره
      بیا بارون و ببین
      آسمون گریه داره
      دیگه آروم نمیشه 
      دل من غصه داره
      روز بی تو بودنم
      داره کم کم میخوابه
      همه جا تاریک شده
      اما چشمام بیداره
      نمیدونم که واسم
      از تو فردا چی داره 
      دل سنگ این زمونه
      واسه من چی میذاره 
      همه چی تموم میشه 
      بهارم خزون میشه
      وقت رفتن عمر من 
      واسه تو تموم میشه
      چرا اینجوری شده 
      همه انگار خوابیدن
      انگار از تو خونه ها
      غم وغصه میباره
      هیچکسی عشق نداره
      همه دلسنگی شدن
      همه ی آدما آدم برفی شدن
      میخوام از اینجا برم
      تاب موندن ندارم
      اشک حسرت میبارم
      دیگه طاقت ندارم
      اینهمه فاصله رو
      این همه دربدری
      این همه خاطره رو
      بیا با من همزبون
      بیا با من مهربون
      بیا با من تو بمون
      ای گلم اینجا بمون
      عشق تو تو قلب من 
      داره پر پر میزنه
      دیگه آروم نمیشه
      چشم من خواب نداره
      بی تو مهتاب نداره
      دل من تاب نداره
      بی تو آفتاب نداره
       
       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0