سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        دلم به کی فروختی؟♫♫♫

        شعری از

        حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

        از دفتر دفتر چهارم: شکوه نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ۰۸:۱۵ شماره ثبت ۳۶۲۰۱
          بازدید : ۸۸۴   |    نظرات : ۱۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        هزار و یک ترانه
        دفتر چهارم: شکوه
        نام ترانه: دلم به کی فروختی؟♫♫♫
        تقدیم به:
        توضیحات: سرایش94/1/26- بدیه- ناتمام-♫♫♫
        **
        دلم به کی فروختی؟♫♫♫
        قلب مو چی فروختی؟♫♫♫
        منو به چند فروختی؟♫♫♫
        دل مو به کی فروختی ؟♫♫♫
        **
        منوواسه چی فروختی؟♫♫♫
        نموواسه کی فروختی♫♫♫
        منو به چی فرختی؟♫♫♫
        نوم چه مفت فرختی؟♫♫♫
        **
        منو به مفت فرختی؟♫♫♫
        منوچه چه مفت فروختی؟♫♫♫
        مگه ارزون که یافتی ؟♫♫♫
        که تو ارزون فرختی؟♫♫♫

        **
        منو فروختی یا خودت؟♫♫♫
        منو توکشتی یا خودت؟♫♫♫
        منوتو سوختی یا خودت؟♫♫♫
        منو نیست کردی یا که خودت؟
        **
        چه زود زمن گذشتی ؟♫♫♫
        چه زود منو ندیددی؟♫♫♫
        چه زود زمن بریدی؟♫♫♫
        چه زود بی من که رفتی؟♫♫♫
        **
        شکوه زکس نمی کنم ؟♫♫♫
        شکوه زتو نمی کنم؟♫♫♫
        شکوه به جزازدل خودم؟♫♫♫
        شکوه به کس نمیکنم؟♫♫♫
        **
        گریه دگر نمی کنم♫♫♫
        شکوه دگر نمیکنم♫♫♫
        یاد ت از دل می برم♫♫♫
        یاد تو من نمی کنم♫♫♫
        **
        برو خوش به سلامت باش♫♫♫
        برو خوش با غنیمت باش♫♫♫
        برو خوش با دل من باش♫♫♫
        برو خوش با خیانت باش♫♫♫

        **
        دلم به چی خوش کردم♫♫♫
        دلم به کی خوش کردم♫♫♫
        عهدم باکی که بستم♫♫♫
        به پای کی نشستم♫♫♫
        **
        گوشه زندون خونه ام♫♫♫
        کنج بیابون خونه ام♫♫♫
        اشکم چشم پیمانه ام♫♫♫
        دردهای عالم روسینه ام♫♫♫
        **
        حسن بذرگری(آیین)94/1/26
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0