سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      تو ولی....

      شعری از

      باقر اللهیاری

      از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ۱۸:۲۵ شماره ثبت ۲۷۶۶۶
        بازدید : ۵۰۸   |    نظرات : ۲۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر باقر اللهیاری

      لب تو
      شهد صد لشکر نحل
      شیره جان هزاران نخل است
      سخنت:
      آبرو می برد از نیشکر خوزستان
      صحبت ازحسن جمال یوسف
      پیش تو عین بلاهت باشد
      .....
      نوح نازید به عمری که همه
      صرف شد .تاکه بسازد بلمی
      برهاند قومی
      غرقه در آب کند .مابقی هستی را
      تو ولی...
      پانزده قرن صبوری
      شاید:
      بی نیاز از نفرین
      بی حضور شمشیر
      مفسدان در پی اصلاح شوند
      پای لغزیده از راه صواب
      پای در راه نهد
      هر کس از حدّو حدود
      و هم از حقّ و حقوق خودش آگاه شود
      نومید از جولان
      جغد و روباه شود
      .....
      نعمت وصل و حضورت شاید...
      خارج از چاه شود
      فارغ از ابر فراق
      صورت ماه شود...
      .....
      شاید از این همه یاران دروغین روزی
      سیصد و چند نفر
      جسته از جاه شوند
      خسته از خواه شوند 
      با تو همراه شوند...........................
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0