سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        اسطوره

        شعری از

        امین حافظی

        از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۵۱ شماره ثبت ۲۶۵۵۷
          بازدید : ۳۶۸   |    نظرات : ۱۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر امین حافظی

        اسطوره
         
         
        منم اون اسطورهء صبر و وفا که میسوزم و شکایت ندارم
         
        همیشه پاییزم و بی ادعا،به گل و قناری عادت ندارم
         
         
        منم اون اسطورهء دلواپسی که چشام شبا تا صبح بارونیه
         
        تو اتاقم منم و شب و سکوت با دلی که تو قفس زندونیه
         
         
        منم اون اسطورهء شعر و غزل که همه ترانه هام با حسرته
         
        تو خیال من هنوزم آدما خوبن و دنیا پر از محبته
         
         
        منم اون اسطورهء هق هق و اشک که دلم تنگ میشه گاهی واسه اون
         
        همونی که روزگاری واسه من همه چی بود و یه یار مهربون
         
         
        منم اون اسطورهء غربت و غم توی دنیایی که عشقا یخیه
         
        یه نگاه و دوتا چشم خدام شدند پس دیگه کار ندارم با بقیه
         
         
        منم اون اسطورهء دوستی و مهر که میرم تا آخرش با هر رفیق
         
        گرچه میدونم همیشه سهم من از رفاقت آخرش زخمه و تیغ
         
         
        منم اون اسطورهء ساده بودن هرکی اومد دلمو ویرونه کرد
         
        هرکی اومد با دورنگی و دروغ مستقیم قلب منو نشونه کرد
         
         
        منم اون اسطورهء شرم و حیا لبریز از نجابت و مهربونی
         
        که یه آه سرد تو سینه امه همه اش،آه خاطرات و یاد جوونی
         
         
        منم اون اسطورهء فنا شدن توی گرداب رفاقتای پوچ
         
        یه پرستوام با رویای سفر،همیشه عاشق پروازم و کوچ
         
         
        منم اون اسطورهء باخت و شکست توی صفحهء سیاه روزگار
         
        از تموم این رفاقتا واسم جز یه غصه هیچ چی نیست به یادگار
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0