سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    شعر آخر

    شعری از

    حامد برزگر

    از دفتر یادمان نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ۲۱:۵۶ شماره ثبت ۲۳۱۰۱
      بازدید : ۶۷۷   |    نظرات : ۱۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حامد برزگر


    آدمی هستم من

    شعر می گویم بی منت

    و ورق می زنم ادوار تاریخ را

    می شمارم دندانهای فرورفته در جگرم را

    آنچنان هستم من

    که حال چمران را از مورچه زیرکفش اش می پرسم

    یک روز مانده به وضع حمل خورشید

    معنی ناز و نیاز را از او می پرسم

    تا که من هستم

    می اندازم پرچم سبزی بر سر و سینه سرو

    و هنگام سجود بر سنگفرش های خانه عشق

    در میان تکفیر ها

    به دنبال سجاده نیلی می گردم

    من روز را دوست دارم

    شب را بیش تر

    وقتی ساعت و دقیقه بر اوج منطبق ست

    چقدر دلم می خواهد

    بگردم به دنبال الف و دال در میان عبا و عمامه

    هیچ ولی نیست اثر

    از میمنت میم در این میدان

    گمان برده بودم هوده ته اش هیچ ست

    در پی بیهوده باید بود

    شعر آخرش هیچ ست

    فکر چاره باید بود

    من اگر هیچ نگویند

    برهنه میگردم بر قله کوه

    و پشت به کعبه نماز خواهم برد

    تا که دستی بفشارد شانه حامد را

    که کجا رفتی تو ، بنده ام

    سوی من آی ، بخشیدم تو را
     

    ۰
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0