سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        وای که چه روزگاری بود

        شعری از

        حمید پوربهزاد

        از دفتر حرف دل نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۲۱۹۱۲
          بازدید : ۴۲۶   |    نظرات : ۳۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        واي که چه روزگاري بود

        چه روزگار خوبي بود
        وقتايي که بارون ميخورد به پنجره
        انگاري که اون ميومد پشت شيشه داد ميکشيد از ته دل و حنجره
        با شور و اشتياق  دوان، مي پريدم پشت شيشه
        درست حدس زده بودم، اونم با چشماي نازش منتظر و چش انتظار
        تو اون فضاي باروني تلاقي نگاهامون گره مي خورد به هم ديگه
        خداي من چه شوري و چه حالي بود
        چه روزاي با حالي بود
        اول نوجووني بود چه حس و حال خوبي بود
        دلها پر از مهر و وفا ، کينه نبود تو دلهامون
        اکثر وقتا بارش بارونا رو از بوي نمناکي خاک مي فهميدم
        بدون هيچ قول و قرار قبلي اي بعد بارون هر دوتامون بيرون بوديم
        چه خنده هاي شيريني چه نازي و چه عشوه اي
        تو کوچه ها شروع ميشد ، نفس کشيدن عميق
        بازي هاي دخترونه ، طناب بازي يه قل دو قل
        هنوز همون حس قشنگ وقتي که بارون مي باره
        دلم رو قلقلک ميده ميرم به اون روزهاي دور
        چقدر دلم گرفته است ، پس چي شد اون روزهاي خوب
        بازم ميخوام برم پيشش بهش بگم دوستت دارم
        حيف که ديگه مجالي نيست،فرصت هيچ کلامي نيست
        تسليمتم خدا جونم
        هرچي که قسمتم باشه،مطمئنم صلاحمه
        خداي من خداي خوب، هرجا که هست زنده باشه
        خودت نگهدارش باشي،در پناه خودت باشه

        "تيرماه 1389"
         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0