جمعه ۱۱ آبان
گآه وبےگآه| شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر غم نامه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۲۱۷۳۲
بازدید : ۱۱۹۹ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
ڪــَــم ِ تـــو مـَــرا غـَـــمْ ... ،
غَــــم ِ تــــو مـَـــرا بسیــــار ..(!)
دِلَت بـه رَحَم نیآمَد از ریزش اشک هایَم
هَنوز ؟ !+ منتَظرَم ... : ( !
تَردید دارَم به صدای باران ِ شبانه !
نَکند این که میبارَد مَنــــــ ــــم ؟!
+این روزها چقدر مرگ به مَن نزدیک است ...
با مَن نفس میکشد ...
با مَن راه میروَد ...
حتی با مَن مینویسَد ...
مَن ِ دَرونَم دَر فراموشیستـ
- خورشید طلوعی دوباره خواهد کَرد دَر مَن -
صِدای یــکـ نبودن اینجاستــ ...
دَر کنج دلم
دَر سِکوتـ ِ یکـ شبـ ِ بآرانی ... / !
+برگشتَم اما ...
سَخت میگذرد ...
خیلی سخت ...
از این پَس مَن ِ این نوشته ها دَرد نیز نمیکشَد ...
سخت میگذرانَد ...
هَمین !
+ شب بدی بود !!!
پ:ن:- سخت میگذره بعضی وقتا -
+ یکم نفس کم آوردَم , چیزی نیست !
پ:ن:دنیای فراموش کردنت یه دنیای قشنگتره
- قشنگتر از دوست داشتنت -
خوشحالم که الان دوستت ندارم
خوشحالم که تغییر کردم
ای مَن ِ درونم از این پس تـــو دیگر اویی نداری ...
– —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.