سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
    24 شوال 1445
      Thursday 2 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

        غلط های زیادی

        شعری از

        ایمان فخار

        از دفتر کلاس ا.ول نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ ۲۱:۴۴ شماره ثبت ۲۱۴۳
          بازدید : ۸۴۴   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ایمان فخار

        پسرم آنچه نوشتی تو در املا غلط است
        \"والی\" ات گشت عوض چونکه به \"ویلا\" غلط است

        این درست است پسر جان \"الم راست زیان\"
         ولی  با\"عین\" بنویسی چو \" الم\" را غلط است

        خوش نوشتی تو از رافت و از\"دولت مهر\"
        \"مهر\" تو\"مهره\" شد اما پسر آنجا، غلط است

        \"هرزه ها را نوشتی که حرس می کردند !!\"
        \"هرس\" اینگونه هرس بوده و الا  غلط است

        یا نوشتی که قاضی بدست آورد هرعلت را!
        \"علتی\" را که نوشتی تو با \"آ\" غلط است

        شده\"کولاک\" تو یک گوشه \"کراک\"
        جای\"معقول\" نهادی چو\" مغول\" را غلط است

        \"عزت\" مملکتت را بنوشتی \"عزلت\" ؟!
        \"عزل\" این مملکت ، هر لحظه و هرجا غلط است

        نیتت بوده که در\"غرب\" الی الله باشی ؟!
        \"قربتی\" نیست در این نیت و معنا غلط است

        چونکه از عشق نوشتی و ز مجنون گفتی
        در برش گشت چو\"لیلا\" ی زمان\"لا\" غلط است

        در غلط های زیادیت نوشتی پسرم
        \"شده ارباب من آن حضرت آغا\" ! غلط است

        تا بدانیم تو را نمره چه باید بنهیم
        بشمردیم که در متن تو چند تا غلط است

        هرچه گشتیم غلط از تو نبود ای پسرم
        ما غلط کرده  و گفتیم شما را غلط است

        پسرم از تو چه پنهان که املای تو نه
        ولی رفتار من و منشی و ملا غلط  است

        پسرم نمره تو بیست شده است و افسوس
        مشق عمر من وامانده ز دنیا غلط است

        بعد یک عمر که بر حاصل خود می نگرم
        هرچه آموخته ام یا کلک است یا غلط است

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر
        ۱ شاعر این شعر را خوانده اند

        Guest

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0