سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        باز هم حرف قشنگ !؟

        شعری از

        محمدجوادمنوچهری(گیدا)

        از دفتر گلایه یک دلداده اشک نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ۰۱:۳۱ شماره ثبت ۲۰۸۷۱
          بازدید : ۶۲۱   |    نظرات : ۶۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدجوادمنوچهری(گیدا)
        آخرین اشعار ناب محمدجوادمنوچهری(گیدا)

        گوش کر،حال بد و آوای  نا مفهوم چنگ

        قد علم هرگز نخواهد کرد گل در زیر سنگ

        آدمیت مرده انگاری در این شهر دروغ

        هرکسی پشت نقاب و  واژه های رنگ رنگ

        عاشقی بازیچه مریم نما ها دیوها

        خودکشی باقرص ،آتش،برق،گاهی هم سرنگ

        کودکان بی پدر، شهوت خیانت هرزه گی

        فقر وفحشا بیشمار وباز هم حرف قشنگ !؟

        زیر پل جان داد مردی باز هم از گشنگی!

        متن اخبار دو روز پیش آنهم در فرنگ

        مردم این شهر شاد وسرخوش وما بی خبر!

        چرخ ما می چرخد و گویا ندارد هیچ لنگ

        فصل بیکاری،شکست عاشقی،ایمیل وچت

        قرص اکس واعتیاد ومردمانی گیج ومنگ

        انتهای ماه،دست خالی وبغض پدر

        کودک بیمار،سرفه،اشک مادر بی درنگ

        از کجای قصه گل کردست این آشفتگی

        در کجاخط خورده مشق مردمان شوخ وشنگ

        پس چه شد مردی،مروت،سادگی،دلدادگی

        جنس ناب روزهای تلخ اما خوب جنگ

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0