سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        در کنار من بمان

        شعری از

        فرید عباسی

        از دفتر ئه وین نوع شعر عاشقانه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۲۲:۲۹ شماره ثبت ۲۰۴۹۰
          بازدید : ۷۳۷   |    نظرات : ۴۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر فرید عباسی

        در کنار من بمان

        دخترك تابلوي نقاشي

        در كنار دروازه ي چوبي باغ

        دخترك تابلو ي نقاشي مي خندد

        و صدايي به اندازه ي يك آبشار مرا مي خواند

        هر روز لب حوض احساس مي نشينم

        و نگاه  تو را در كوچه ها تكرار مي كنم

        خاطراتت را به آغوش مي گيرم

        چه بهاري بود آن پائيز..؟  

        شعر سرگردان فرياد تو بود

        قصه  دنبا لت دويد

        گفته بودم كه بيا تمام تنهائيت را

        در حوضچه ي حضور من بريز

        در ترانه اي خيمه زده ام

        بيا

        در قطره اي جاري هستم

        بيا

        در سنگي حك شده ام

        گفتم بيا

        مي شنوي صدايم را .؟

        تو آخرين ترانه ي  اركست هستي نيستي

        تو آخرين برگ فرو افتاده ي دل نيستي

        تو شايد تكرار بودني

        و دوباره در شعري به دنيا آمدي .

        باران مي باريد و روي پلك نيمه شب آهسته می خواند

        ((آب حديث تكرار ماست ))

        و زندگي مستي انديشه در چراگاه خشخاشي عشق است

        اگر  به آن  پك  بزني

        دستان غزل را در گردنت انداز

        رباعي را بفهم

        عاشق سبزي يك قصيده شو

        در كنارتابلوآهسته گرم گفتگو

        در كنار آبشار     

        در كنار شعله هاي گرم عشق

        در كنار من بمان

        در كنار من بمان ........... .

        بهار 79

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0