سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        خدا (هر جا که خدا را می توان یافت)

        شعری از

        نسترن آموزگار(تنها)

        از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ۰۸:۳۱ شماره ثبت ۱۹۶۲۰
          بازدید : ۴۵۴   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر نسترن آموزگار(تنها)

        یک امید در انتهای جهنم

        یک صدا از اعماق چاه

        یک نگاه به چهره عاشق

        یک فریاد از سنگ خارا

        یک طلوع از افق ناپیدا

        یک واژه از داستانی بی انتها

        یک اتاق آبی سپهری

        یک اندیشه در وجود انسانی نابینا

        یک قاتل سنگدل اما بی گناه

        یک معلول بر روی صندلی چرخ دار

        یک آبی بیکران بر گردی زمین

        یک بلبل در قفسی آهنی

        یک عاشق رنج کشیده

        یک بوف کور هدایت

        یک جنگل در کویری سپید

        یک سرزمین ماوراء بشر

        یک غروب دلگیر

        یک گمراه در پی یافتن راه

        یک عابر در کنار پنجره

        یک قطره اشک از چشمهای ماهی

        یک پشت بام کاه گلی با بوی غربت

        یک دو به امید مبدل شدن به ما

        یک آه از نهاد دل یتیمی تنها

        یک غصه بی انتها

        یک انتظار بی جواب

        یک الله از زبان محمد(ص)

        یک تنها در پی راز آفرینش

        و................................

        و در آخر یک خدا در بی نهایت ناپیدا                                                                               

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0