سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      برای آقای دلجویی

      شعری از

      علی صمدی

      از دفتر بهترینم باش نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۴۹ شماره ثبت ۱۳۴۳۱
        بازدید : ۶۹۵   |    نظرات : ۷۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی صمدی


      ( آنقدر سبزسخن میگویی 
      کز گریبان تو گل میروید )
      به بیابان و به دشت 
      به همانجا که نگاه تو نگشت 
      به همان سبز ترین رایت عشق
      به طلوع برق دیدگانت 
      به شکوه سرخی لبانت
      به دلت ،جان و هوای نفست
      به خدا مست تر از باده تویی
      شاعر افتاده تویی
      نفست بوی گل سرخ همان باغ پر از نسترن است
      که به باغ دل من 
      همچو مینای ظریف چمن است
      مگر از سبزه برون رفته نگاهت
      که هوای دل دریا کردی
      پاکباز قصه ی عشق هوسباز دل دریایت
      که مرا سخت مسخر کرده
      به نگاهی
      سوز آهی
      و به مژگان سیاهی
      آی باغت همه پر گل
      و نگاهت همه سنبل
      دری از عشق گشا
      به هوای دل عاشقم بیا
      اندکی ناز ببار
      سر صبح خنک خردادی
      که به چشمان دلم 
      به نگاه سبز مخملینت
      گل صد برگ به دستم دادی
      به خدا استادی
      به ترنم صدا فریادی
      به نگاهی دل و دین بر بادی
      دیده ام محو تو شد تا به ابد
      دلم آنجا 
      سر آن پیچ و تقاطع مانده
      زیر سرسبزی باغ نسترن
      در کنار گل سرخ
      پا به پای وز وز دایم زنبور عسل
      کاش آنروز آخر این قصه نبود
      کاش در نگاه تو غصه نبود
      مرد مهربان رویایی من
      بهترین شعر قشنگ تنهایی من
      چشمک ناز ترا جان و دلم می خردش
      به خودش تا ته باغ عاشقی میبردش
      تا همانجا که نگاه مست تو غرق شقایق گردید
      و نگاهم به نگاه گرمت عاشق گردید
      راستی هنوز هم می آید؟
      صوت مرغ خرمایی خانه؟
       
      علی صمدی بهار92
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0