سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      تفسیر یار

      شعری از

      مجتبی یزدی صوفی

      از دفتر دیوان صوفی نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ ۱۰ روز پیش شماره ثبت ۱۲۹۴۴۵
        بازدید : ۳۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی
      آخرین اشعار ناب مجتبی یزدی صوفی

      ای که برایم دفتری از عاشقی وا میکنی
      در سطر سطر دفترت نام مرا جا میکنی

      در مجلس شعر و ادب شیرین زبانی کرده‌ای
      عاشق کشی را در جهان رسمی عیانی کرده‌ای

      خندان و رقصان میروم از شور عشق تو پری
      مطرب بزن بر دف دگر نشناسم این پا از سری

      مه وش تویی دلکش تویی زیبایی آتش تویی
      شیدا منم رسوا منم در چله‌ی آرش تویی

      ای شاه باز آسمان، امشب کنار من بمان
      ای بهترین اوای عشق از حافظ و سعدی بخوان

      انگور داری یا رطب؟ خال ختن بر روی لب
      از حسرت شیرین لبت تبخال دارم من ز تب

      دینم تویی کفرم تویی والله آیینم تویی
      فرهاد و خسرو من منم آن یار شیرینم تویی

      ناز نگاهت را ببین مخمور میدارد مرا
      بر سر در این می‌کده مامور میدارد مرا

      ای شور شورانگیز من رحمی نما مردم دگر
      بس که فراوان رنجها از ظلم تو بردم دگر

      گر جنگ داری با منی، سینه سپر دارم بیا
      بین مرد این بازی منم، در دست سر دارم بیا

      ای جان و ای جانان من خوشبوترین ریحان من
      آتش زدی با خنده‌ات ای پسته‌ی خندان من

      صوفی سماعی میکند، در خلسه میبیند تورا
      پرواز جان دارد ز عشق، آغوش میگیرد تورا

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
      مجتبی یزدی (صوفی)
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۸ روز پیش
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      عاشقانه عارفانه خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      ۹ روز پیش
      درود بر جناب یزدی عزیز..
      زیبا سرودید..
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۹ روز پیش
      زیبا
      روان
      وقابل فهم
      بسیا زیبا سرودی بود
      درودبرشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0