جمعه ۱۱ آبان
نقش سراب شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ۰۲:۴۷ شماره ثبت ۱۲۹۰۲۳
بازدید : ۹۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
نقش سراب
زندگی ای دوستان رنج و عذابی بیش نیست
این سرای خوش نما نقش سرابی بیش نیست
زندگی را نیست سایه،بهر آرام و قرار
دشت نفرین گشته،سوزان آفتابی بیش نیست
عمر اگر صد سال هم باشد چو نیکو بنگری
در ترازوی زمان برق شهابی بیش نیست
آنچه ما از آفرینش تا کنون دانسته ایم
ای عزیزان چند سطری از کتابی بیش نیست
حیف باشد غیر عشق آمال دیگر داشتن
غافلیم از اینکه دنیا همچوخوابی بیش نیست
دل نمی بندد به رضوان عارف حق آشنا
چونکه آنجا غیر حوری و شرابی بیش نیست
گفتم از احوال واسع گویمت؟گفتا که نه
داستان عاشقی مست و خرابی بیش نیست
سید علی کهنگی فروردین1403
|
|
نقدها و نظرات
|
قربان شما آقای اکرمی عزیز،ممنون از لطف شما | |
|
بسیار ممنون و سپاسگزارم آقای مهدی پور عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای خواجه عزیز | |
|
سلام خدمت شما آقای فاضلی نژاد عزیز،از حسن توجه شما بسیار ممنون و متشکرم،عید فطر بر شما هم مبارک باد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حکیمانه و زیباست
دستمریزاد