سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      نَقل مجلس

      شعری از

      حسن محمدزاده

      از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۰۲:۱۳ شماره ثبت ۱۲۷۱۷۲
        بازدید : ۹۵   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن محمدزاده

      رفتی و با رفتنت ویران شدم
      ساکت و سردرگم و حیران شدم
      باورم نیست که رفتی و چنین
      نَقل مجلس بین این و آن شدم
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      شاهزاده خانوم
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۳۹
      آخی.. همینقدر تنها.. همینقدر ساکت.. خندانک خندانک
      من اصولا هر کس تنهاست.. سعی می کنم بیشتر برم پستش.. وقتی همه شناختنش.. و دورش شلوغ شد.. با خودم میگم.. هی دختر.. تو رسالتت رو درست انجام دادی.. خندانک

      شعرت زیباست.. خندانک خندانک
      اما دو بیتی نیست.. دو بیتی با هجای کوتاه آغاز میشعع.. بر وزن مفاعیلن مفاعیلن فعولن.. خندانک خندانک
      وزن و چک نکردم.. ذهنم خسته ست.. ولی اگر وزن درست باشعع .. می تونه قطعه باشه.. خندانک
      درود مرد جوان خندانک
      شبتون شیک خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۸
      خندانک خندانک
      سپاس از حسن نظرتون
      شب شما هم شیک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۳:۰۰
      دو تا بیت زیباست خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۰۹
      سپاس فراوان استاد عزیز خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      محمد باقر انصاری دزفولی
      سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۳۱
      قلمتون سبز
      پایدارواستوارباشید
      درود درود درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      حسن محمدزاده
      حسن محمدزاده
      دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۰۲:۱۲
      درود بر شما استاد ارجمند
      ممنون و سپاسگزارم خندانک خندانک
      سلامت و مانا باشید خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0