سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    آفتاب و گل

    شعری از

    افشین آریانا متخلّص به (( غمین ))

    از دفتر اندیشه های (( غمین )) نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۰۳ شماره ثبت ۱۲۵۳۷۲
      بازدید : ۱۳۴   |    نظرات : ۳

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر افشین آریانا متخلّص به (( غمین ))
    آخرین اشعار ناب افشین آریانا متخلّص به (( غمین ))

    منم که روز و شبان راه عشق می پویم
    نشان کوی تو ای گلعذار می جویم
     
    نظر به دل که کنم  نقش  یار می بینم
    به هر گلی که رسم  عطر یار می بویم
     
    خیال انس تواَم  زنده  چون گلی دارد
    بپژمرم چو خزان  در بهار می رویم
     
    رخ تو  با  رخ من  همچوآفتاب وگل است
    ترا طلوع  ز ِ هر جاست  رو به آن سویم
     
    وزد  به صورت ِقلبم  چو  گرد ِدوری و غم 
    به آب دیده  غبارش  ز چهره  می شویم
     
    دریغ روی خود ازمن اگرچه می داری
    خوشم که بستۀ مهر چنین پریرویم
     
    گرَم به لطف نوازی سپاس می دارم
    ورم ز خویش برانی یقین نمی مویم
     
    هزار بار چو گویی مرا نمی خواهی
    هزار بار دگر دوست دارمت گویم
     
    نخواهد از تو«غمین» هیچ غیرازآنکه به ناز
    گهی گذرکنی ای دوست بر سر کویم
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۲۹
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک
    طوبی آهنگران
    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۳۸
    سلام و عرض ادب جناب اریانا
    درود بر شما بزرگوار بسیار عالی
    بود ایت اثر
    قلم شما روان و مانده گار
    مریم کاسیانی
    چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۷:۰۴
    هزار بار چو گویی مرا نمی خواهی
    هزار بار دگر دوست دارمت گویم

    ماشاءالله عاشق پاکباز خندانک
    درود بر شما و احساس نابتان
    بمانید به عشق و شعر و شعور
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0