سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        شب تلخ

        شعری از

        علی پورزارع هیچ

        از دفتر دل نامه نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۱۲۵۲۹۶
          بازدید : ۸۳   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی پورزارع هیچ

        ابر هست،
        مهتاب نیست،
        حوض هست،
        آب نیست،
        بید مجنون چرا بی‌تاب نیست.
        گردش ماهی قرمز،
        روشنای مهتاب،
        رقص سیب ها روی آب،
        دیگر نیست.
        که می‌داند این همه تلخی برای چیست
        شادی نزدیک است،
        میان گل‌های حیاط،
        پشت شمعدانی ها،
        همسایه شمشادها.
        تا صبح راهی نیست،
        اما شب در خیال من چه تلخی ها می‌ریزد.
        «هیچ»
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۴:۱۹
        بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
        علی پورزارع هیچ
        علی پورزارع هیچ
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۰۱
        ارادتمندم
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۱۸
        شاعر گرامی
        شعرزیبایی بود
        همیشه سرافراز باشید
        درود بیکران
        خندانک خندانک
        علی پورزارع هیچ
        علی پورزارع هیچ
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
        درود و مهر
        مانا باشید
        ارسال پاسخ
        محمدرضا صدقی
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۵:۳۷
        درود بسیار زیبا 👏🌹
        علی پورزارع هیچ
        علی پورزارع هیچ
        شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۸:۰۲
        درود بر شما
        سپاس از مهرتان
        ارسال پاسخ
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۰:۳۳
        درودبرشما زیبابود خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی پورزارع هیچ
        علی پورزارع هیچ
        يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۵۲
        سپاس از مهرتان بزرگوار 🌹🙏🏻
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0