سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      دوستت دارم

      شعری از

      مهدی رستگاری

      از دفتر روزگاران نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ۰۶:۳۲ شماره ثبت ۱۲۵۰۱۶
        بازدید : ۱۰۸   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مهدی رستگاری

      بسمه اللطیف
      دوستت دارم
      تقدیم به محبوبم


      عشق منی و بی بهانه دوستت دارم
      ای نازنینم عاشقانه دوستت دارم

      وقت سحر بلبل ز عشق آواز سر کرده است
      سرشار از شور ترانه دوستت دارم

      با تابش چهرت به بستر روز شد آغاز
      ای نور مهر بی‌کرانه دوستت دارم

      هر چند فاش است عشق من از حال و احوالم
      تا منتهای محرمانه دوستت دارم

      با بوسه های صبحگاهی چشم بگشودی
      با عشوه های دلبرانه دوستت دارم

      سرشار معنایی دگر کردی مرا از عشق
      محبوب من من عارفانه دوستت دارم

      صبحت بخیری گویم و بوسی دگر گیرم
      دیری است شوریده سرانه دوستت دارم

      چون می روم مهدی به گوشش گویم آهسته:
      «من جاودانه، جاودانه دوستت دارم»

      مهدی رستگاری
      بیست و چهارم خرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
      چهاردهم ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی


      دفتر شعر روزگاران
      ۰۵۳
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر
      ۲ شاعر این شعر را خوانده اند

      عباسعلی استکی(چشمه)

      ،

      مهدی رستگاری

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۲۵
      تقدیمی بسیار زیبا و با شکوه بود
      مبارک صاحب اثر باشد خندانک
      مهدی رستگاری
      مهدی رستگاری
      پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۲:۲۶

      درود و سپاس جناب استکی عزیز. تغزل جانمایه اصلی شعر فارسی است خندانک

      حذف
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0