سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
    29 شوال 1445
      Tuesday 7 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۸ ارديبهشت

        نام نیک

        شعری از

        بابک خنشا

        از دفتر پندآموز نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۳۹ شماره ثبت ۱۲۴۵۹۱
          بازدید : ۸۴   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        💎همــــه زور و اموال و کاخ بلنـــــد
        در آخر نباشد تو را ســـودمند
        💎در این زندگانی کنی چون جفا
        شوی عاقبت در جهان بی پناه
        💎اگر تو مثال فرشته شوی
        بـه خوبی و نیکی سرشته شوی
        💎شود نام تو جاودان در جهان
        به نیکی برند نام تو بر زبان
        💎چو خواهی بیابی تو آن نام و فال
        ستم بر خلایق بباید محال
        "بابک خنشا"
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷
        درود بزرگوار
        آموزنده و زیبا بود خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۱۴
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شماشعر پرمعنی شما
        شور عرفان مى دهد
        هر واژه ی شعرشما
        توصيف كرد شور و خرد
        ای شاعر دانای ما
        خندانک خندانک خندانک
        آذردخت شرقی(آذر دخت)
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۱۷
        درود بر شما
        موفق باشید
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        بابک خنشا
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۶
        سلام و درود خدمت اساتید ارجمند. از شما سپاسگزارم🙏🌸🌸🌸🌹🌹🌹🌹
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۱۹
        درود خندانک خندانک خندانک
        بابک خنشا
        يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ۲۱:۳۴
        درود، ممنون از شما🙏🙏🙏🌸🌸🌸
        بابک خنشا
        دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۷:۲۰
        سلام و عرض ادب. سپاسگزارم🙏🙏🙏🌸🌸
        آرزو عباسی ( پاییزه)
        دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۹:۵۴
        درود بر شما ادیب گرامی خندانک خندانک
        مانا و نویسا باشید به مهر خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0