سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        خانه

        شعری از

        فروغ گودرزی

        از دفتر شمعدانی های قرمز نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۰۴ شماره ثبت ۱۱۵۱۱۰
          بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        راه خانه ات را پیدا کرده ام
        اما هنوز، حجم دلتنگی ام
        سنگینی می کند بر قدم هایم...!!
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        حسین احسانی فر(منتظر لنگرودی)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۰۷:۳۷
        سلام و عرض ادب خانم گودرزی بزرگوار
        محتوای زیبایی دارد. خندانک
        اگر بر شیوه بیان مفاهیم مدّ نظرتان بیشتر کار کنید، به نتیجه ای دلنشین تر خواهید رسید.

        مؤید باشید. خندانک
        علی نظری سرمازه
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۰
        درود شاعر گرامی
        زیباست خندانک خندانک
        سنگینی حجم دلتنگی
        بر اراده ی قدمها
        رویا ادیب (نازبانو)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶
        زیبا نوشتین خندانک
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۰۰
        درود برشما بانو گودرزی


        عالی وپر محتوا خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        عباس ترکاشوند
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۱۸
        کوتاه و سنگین کمی شعر را بلند تر کنید
        خانم گودرزی خندانک
        آرزو عباسی ( پاییزه)
        دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۲۸
        درود بر شما ادیب گرامی خندانک
        طبع‌تان مانا خندانک
        برقرار باشید و سبز خندانک
        رضا رضوی تخلص (دود)
        سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۲۲
        سلام و درود بانو گودرزی
        بسیار زیبا سرودید
        شاد باشید و سلامت
        خندانک خندانک خندانک
        هواجان جاویدان
        چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۷
        درود خانم گودرزی گرامی
        شاد و پیروز باشید.
        چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ۰۷:۳۳
        سلام
        موفق باشید
        🌼🌼🌼
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0