سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 11 ارديبهشت 1403
    22 شوال 1445
      Tuesday 30 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۱۱ ارديبهشت

        هد شات

        شعری از

        ابوالفضل درویشی دال جولقی

        از دفتر دال نامه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۲۲ شماره ثبت ۱۱۱۴۹۹
          بازدید : ۱۵۶   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ابوالفضل درویشی دال جولقی
        آخرین اشعار ناب ابوالفضل درویشی دال جولقی

        دلم هد شات میخواد یه مرگ آسون
        یا تنهایی برم من زیر بارون
        شبیه لشکر کربُبلا ام 
        که شب خورده ز صدام او شبیخون 
        شبیه پهلوون پیر شهرم
        که پشتش رو زدن آخر به میدون 
        میون قصه های تلخ پاییز
        یه گنجشکم که موندم زیر ایوون 
        شبیه عاشقی پایان راهم 
        که موندم این وسط ولیون و سیلون 
        کنار پنجره آن طفل کورم 
        که از بوق موتور گشتم پریشون 
        یا مثل متروپل از داغ مریم
        شدم رامین و رفتم پیش مجنون
        کنار خشکی تلخ جدایی
        منم زاینده در امید کارون
        شبیه دختر کبریت فروشم 
        که فندک شد رقیبش توی دکون 
        یا شاید روزه خواری بی گناهم
        که افتاده غذاش تو ماه رمضون 
        شبیه یک اسیر شیعه ام 
        من که افتاده‌ به دست  داعشیون
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۳۰
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک قربان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        یاد بود بی‌ همتای سر سپاری محض ابراهیم و اسماعیل
        در برابر پروردگار
        و معجزه بی بدیل سخاوت و مهربانی ذات حق تعالی
        بر تمامی مهربانان مبارک باد خندانک خندانک خندانک
        شیما جریده
        يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ۰۰:۲۲
        سلام جناب درویشی عزیز
        این خیلی خوبه که تو شعرتون تصویر سازی میکنید
        تبریک میگم
        ولی ...
        متاسفانه تیک نقدو نزدید
        موفق باشید 🤍
        ابوالفضل درویشی دال جولقی
        ابوالفضل درویشی دال جولقی
        دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۲۷
        سلام و درود، حتما در مطالب بعدی اقدام میکنم. تشکر 🙏🍃
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0