سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      بلبل شیدا

      شعری از

      عارفه مرادی

      از دفتر زنده است هنوز نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۰۶:۱۳ شماره ثبت ۱۰۸۹۰۷
        بازدید : ۲۰۸   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      بلبل شیدا ببین ! ناله ی او بر هواست
      گل سر صحبت به او کل جهان را فناست
       گفت که عاشق تویی نو گل بستان منم
      نغمه ی مستانه ات بر تن من چون دواست
       
      خسته و نالان چرا؟ بر سر شاخی نشین
      صوت خوشی سر بده، بر همگان این به جاست
      شور به پا کن که عمر می گذرد مثل باد
      غنچه ی خندان ببین از همه غم ها رهاست
      موسم دلدادگی رقص شقایق نگر
      نرگس مستان کنون فارغ این ماجراست
      داغ جدایی زند بر دل بلبل شرر
      حال خرابش ببین بر لب گل صد دعا است
      بهار  عاشق تو هم محرم اسرار باش
      هر که نباشد چنین بر همه کس بی بهاست
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      محمد باقر انصاری دزفولی
      دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ۲۰:۴۴
      شاعراشعر شما
      زیبا و ناب است
      درشب تاریک نور مهتاب است
      قاصدک نسیم بهاروسبز و آب است
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      مسعود ندری(شیدا)
      جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۵۰
      آنکه مهرش به خدا خالصه بود، باش آگاه پسر فاطمه بو، آنکه خلقش حسنی و رویش حسنی، به زبان در صدف فاطمه بود، گل رویش بود به باغ عصمت، چون هو الاخر همو خاتمه بود، بسته ام توشه و لیک همی اندیشم، که چرا این دل از او فاصله بود، فاطمه عشق من است و به تولی گفتم، که به گفتار و سخن صادقه بود، عرضه ای گفتم و جبرئیل امین می‌داند، که صدف در گهر عارفه بود
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0