سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پدر

    شعری از

    ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)

    از دفتر آیینه ی سیرَت نوع شعر قطعه

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۱۰۷۵۹۹
      بازدید : ۳۱۸   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب ابراهیم جلالی نژاد (نژاد)

    1_قطعه  « پدر » 
    (براساس حروف کلمه پدر)
    بنام خدا
    (پ) پناه و پشتم ای  حامی و غمخوار
    --- صفای  زندگی ،   تاجِ   سرِ   من
    (د ) دریغ از من نکردی هستی ات را
    --- توئی دلسوز  و  یار  و  یاوَرِ  من
    ( ر ) رهینِ  بخشش  و  طبعِ    بلندت
    --- ندارم غم ، چو باشی در  بَـرِ من
    (تقدیم به همه پدران مهربان و فداکار دنیا)
    2_دوبیتی   « سالگرد پدر  »
    یک سال بی حضورت ، شب را سحر نمودم
    وز خوابِ راحتِ  خود ،  بی تو حذَر  نمودم
    هر چند  زنده  باشی ،  در   قلبِ  من   هماره
    ایّـامِ  دوری ات  را  ،  با  غم   گـذر   نمودم
    (تقدیم به همه پدران  آسمانی بویژه پدر مرحومم در اولین سالگرد آسمانی شدنش)
    ( نژاد – بهمن ماه 1400 )
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    مهرداد عزیزیان
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵
    درود بر شما
    زیبا بود
    روحشان شاد 🌺🙏🌺
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۹:۱۷
    درود بزرگوار
    روح پدران عزیزمان شاد خندانک
    محمد علی رضاپور
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۱۷
    سلام و درود
    بزرگوار!

    دعوتید به کارگاه شعر اجتماعی(در راه پیشرفت ایران)
    لطفاً به قسمت مطالب نشر شده در بالای سایت نگاه بیاندازید!
    (کارگاه شعر اجتماعی- در راه پیشرفت ایران)

    سپاس
    زینت جلالی نژاد  ( زینا)
    شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸
    سلام و درود برادر نیک اندیش و زیبا قلم ، بسیار زیبا سرودید. روح پدر مهربان و بزرگوار ما شاد و یادش هماره در دلها سبز ؛ سایه پرمهر شما مستدام.🌹🌹
    مریم محبوب
    يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۴۱
    خندانک خندانک خندانک

    درود بر شما

    روحشون در آرامش

    خندانک خندانک خندانک
    سيد هادی حسینی(هادی)
    يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۶:۵۴
    🌷🌷🌷🌷🌷
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0