سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
  • روز اسناد ملي
28 شوال 1445
    Monday 6 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

      بزرگتر نشدیم

      شعری از

      محتشم فتحی آذر

      از دفتر چرا باید از مرگ وحشت کنم ؟ نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۱۰۶۹۰۵
        بازدید : ۱۳۸   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محتشم فتحی آذر

      سنمان بیشتر شد، اما ما ذره ای هم بزرگتر نشدیم 
      شهرمان ماند زیر آوار و خواب ماندیم و با خبر نشدیم 
      بره بودیم و منت چوپان بر سر ما همیشه سنگین بود 
      در چراگاه سبز مان ماندیم ، راهی بیشه ی خطر نشدیم 
      قصه های هزار و یک شب را کلمه کلمه به گوشمان خواندند 
      در شب تیرگی گرفتاریم  ، عاشق رویش سحر نشدیم 
      ما پذیرفته ایم که حتی در قفس نیز می شود خوش بود 
      آسمان را نظاره کردیم و پی پرواز در به در نشدیم 
      ما بهایی برای راستی و حس آزادگی ندادیم و 
      در پی کشف روشنایی ها در غم و غصّه غوطه ور نشدیم 
      مردمانی  کرخت و بی روحیم، بی خیال غرور و آزادی 
      لایق این سیاهی و رنجیم ما که حاضر به درد سر نشدیم
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      مجیدنیکی سبکبار
      پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۱۷
      هم درود و هم سلام
      آمدم
      خواندم شعار
      بره و در خواب و کرخت و بزدل و ساده لوح
      شاعرم کرد مرا چه غم
      جای غصه زمانی باشد
      کسی ناخوانده خود را عالم دهر بشمارد و رستم دستان
      اما ما تیک دل را برزدیم
      آفرین بر شاعرش
      منتظر اورا به پای دفترم
      که بر خواند شعر من
      فرهاد احمدیان
      يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۳۰
      سلام و درود فراوان بسیار عالی
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0