سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
    8 ذو القعدة 1445
      Wednesday 15 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

        بهانه

        شعری از

        علی تفکری (صابر)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۱۴ شماره ثبت ۱۰۶۱۲۹
          بازدید : ۱۵۸   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی تفکری (صابر)

        من فاخته ای خسته ام آواز بهانه است
        موسیقی بی وزنم و این ساز بهانه است
        افسون شده ام باز به انفاس مسیحا
        مسحور نگاهت شدم اعجاز بهانه است
        تا مثنوی زلف پریشان تو خواندم
        منظومه سرا گشته ام ایجاز بهانه است
        در زیر دو انگشت تو از نبض نیازم
        دانستم ادا داری و آن ناز بهانه است
        پایان خوش حادثه را یافته ام باز
        در هرم نفس های تو، آغاز بهانه است
        پیراهنم آمیخته با بوی تن تو
        اصرار نکن پوشش این راز بهانه است
        در همهمه ی بال زدن های خیالم
        شوق قفسم باش که پرواز بهانه است
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عرشیا خوشرو
        يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۰۰:۰۹
        درودها.
        خندانک خندانک
        مریم محبوب
        يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۹
        خندانک خندانک خندانک

        تا مثنوی زلف پریشان تو خواندم
        منظومه سرا گشتم و ایجاز بهانه است

        درود

        خندانک خندانک خندانک
        حمید غرب
        دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۲۱
        درود جناب تفکری عزیز

        بسیار زیبا و دلچسب
        و با حسن ختامی تماشایی

        در همهمه ی بال زدن های خیالم
        شوق قفسم باش که پرواز بهانه است

        عزتتان فزون و سرودتان موزون
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی تفکری (صابر)
        علی تفکری (صابر)
        دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۲۹
        خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0