سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      قصه پردرد

      شعری از

      روح الله اسدی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۱۱ شماره ثبت ۱۰۵۵۶۴
        بازدید : ۱۲۰   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر روح الله اسدی

      بُگذار که از وحشتِ این مرد بگویم
      از آتشِ این قصه ی پر درد بگویم
      دیدی که جهانم شده پُر حسرت و ماتم
      بِشنو که ز آغاز چه ها کرد بگویم

      مَسلک شده سالوس چرا تاب ندارم
      از مرگِ حقایق شده ام زرد بگویم
      اَهریمنِ خود را تو چرا رام نسازی؟
      از مَجمَعِ تزویر، غمی سرد بگویم
      حاکم شده شیطان به جهان وای به انسان
      از مکتبِ انسان که شده طَرد بگویم
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۹
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و دلنشین بود
      مبین مشکلات جامعه خندانک
      روح الله اسدی
      روح الله اسدی
      سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹
      درودبزرگمهر زیبانگاهید
      ارسال پاسخ
      طاهره حسین زاده (کوهواره)
      سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۲

      سلام و درود

      رنج انسان دوران معاصر را به زیبایی سرودید
      تعریض بیان و وسعت اندیش

      قلم تان ارزش نگار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      روح الله اسدی
      روح الله اسدی
      سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹
      سلام ودرود قدردان مهرتان هستم
      ارسال پاسخ
      حمید غرب
      سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۳۵
      درود جناب اسدی عزیز

      سروده ای زیبا و گلایه مند و خوش پرداخت

      لذت بردم

      سرودتان ماندگار و توفیقتان پایدار
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      روح الله اسدی
      روح الله اسدی
      سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۲۱:۵۹
      درودجان دل سپاس مندمهدشماهستم
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0