سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        غربت

        شعری از

        بهرام چاروقچی

        از دفتر کوچه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۱۰۳۸۶۲
          بازدید : ۱۲۳   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهرام چاروقچی
        آخرین اشعار ناب بهرام چاروقچی

        غربت 
        غربت به من آموخته دلتنگ شدن را 
        از یاد همه رفتن وکمرنگ شدن را 
        لبریز شدن از غم و از غصه واندوه
        از آتش درد سوختن ودم نزدن را 
        گلهای همه سرخ و بنفش است و شکوفان 
        پژمردم  وپاییز گرفت رنگ تنم را      
        سوغات من این است از این فاصله یاران  
        دوری زعزیزان  وغم انگیز شدن را 
        چشمم  همه ایام به در  ماند و نیامد  
        مهمان به سرای من ودلشاد شدن را 
        از غصه دگر حال مرا وضع خوشی نیست 
        از فصل خزان گفتن وپژمرده شدن را 
        اشک است همه یار  ورفیقم  که صد افسوس 
        دستی نکند پاک از این چشم ترم  را  
         در غربت اگرمرگ بگیرد بدنم را 
        آیا که کند غسل که دوزد کفنم را  
        22/07/1400
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۳
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و غمگین بود
        خندانک
        فاطمه بهرامی
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۶:۵۶
        سلام .....سلامت و ماندگار باشید
        امان از غربت ....
        طوبی آهنگران
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۰۷:۴۸
        گرفته ملک جهان رشا کرامت مهدی
        خجسته باد مقام امامت جانشینی مهدی
        سیاوش آزاد
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۲۲
        سلام غربت به از آشنایان بی وفا
        علیرضا مرادی( مراد )
        يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۸
        سلام و درود چاروقی ادیب گرانقدر
        شعری زیبا و شیوا سروده اید
        همواره دلخوش و خرم
        در پناه ایزد توانا
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک
        رضا رضوی تخلص (دود)
        دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۷
        سلام و درود
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0