سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 15 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت شيخ صدوق
26 شوال 1445
    Saturday 4 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱۵ ارديبهشت

      پست های وبلاگ

      شعرناب
      پیشگویی های نوستراداموس عرب برای سال 2014
      ارسال شده توسط

      رضا محمدی (شب افروز)

      در تاریخ : يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳
      موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۳

      پیشگویی های نوستراداموس عرب برای سال 2014
      " عبدالعزیز الخطابی "  گفت که وی مدعی غیب گویی و آگاهی از عالم غیب نیست بلکه پیشگویی های وی نشات گرفته از مبانی ریاضی و نقشه های نجومی است. وی در پیشگویی خود افزود که بهار عربی در کشورهای عربی تا سال 2015 میلادی ادامه خواهد یافت و سپس به برخی از کشورهای اروپایی منتقل خواهد شد. این پیشگوی مشهور عرب درباره آینده آمریکا گفت: آمریکا شروع به پس رفت اقتصادی و سپس فروپاشی خواهد کرد و بازارها با شکست و رکود روبرو خواهد شد و این وضعیت باعث بهار آمریکایی خواهد شد.
      وی براساس محاسبات نجومی خود گفت: آمریکا شاهد آتشی در داخل و خارج خواهد بود و آشوب و اغتشاش را به علت قیام (مردمی) به خود خواهد دید که در جریان آن مردم خواهان سرنگونی کاخ سفید خواهند شد و آمریکایی ها نارضایتی خود را از سیاست آمریکا در قبال اسرائیل ابراز خواهند داشت و در آینده نزدیک دلار حدود 90 درصد ارزش خود را از دست خواهد داد.
      عبدالعزیز الخطابی پیشگوی عرب
      الخطابي همچنين از "وقوع حمام خون در هند" خبر داد و گفت كه سوريه شاهد نبردهاي خونيني خواهد بود و يك آتشفشان مملو از دود سياه در مركز لبنان سربر مي آورد و سپس (اين كشور) به دو بخش تقسيم مي شود.

      وي گفت: اسرائيل (فلسطين اشغالي) در آينده شاهد حمله اي از ساحل غربي و مشرق عربي خواهد بود و همچنين اروپا و كشورهاي خاورميانه بويژه كشورهاي حوزه خليج فارس روابط خود را در همه سطوح سياسي و اقتصادي و نظامي تقويت خواهند كرد.

      الخطابي همچنين "ظهور خيل عظيمي از زنبورها را كه منبع آن مشخص نيست" پيش بيني كرد.

      وي درباره كشور مغرب گفت كه اين كشور در دهانه آتشفشاني است كه ممكن است در هر لحظه منفجر شود و دولت جديد عبدالاله بن كران با خطر مواجه است زيرا بحراني در بين احزاب تشكيل دهنده آن روي خواهد داد و دولت در آستانه فروپاشي است و سال 2014 ميلادي سال مرگ و مير درخصوص شماري از سران احزاب خواهد بود.

      الخطابي بدون مشخص كردن سالي گفت كه جهان در آينده شاهد دستاوردهاي علمي قابل توجهي خواهد بود پیش گویی کرد که دانشمندان به داروهاي جديدي براي بيماريهاي لاعلاج مثل ايدز و سرطان دست خواهند يافت.

      وي پيشگويي كرد كه تحقيقات علمي پاسخ هاي دقيقي براي چندين بيماري نظير جنون گاوي يا بيماري هاي منتقل شونده از حيوانات به انسان بيابند و درمقابل بيماريهاي جديد و بيماري هاي پوستي ظهور می کند.

      الخطابي درباره علم كيهاني نيز گفت كه كشف هاي بزرگي از جمله در زمينه موجودات زنده و مخلوقات ديگر در خارج از منظومه شمسي روي خواهد داد.

      وی پیرامون روابط مغرب و الجزاير گفت كه اين روابط بعد از يك سري تنش و بحران چندين سال شاهد آغاز گشايش در سال 2015 ميلادي خواهد بود و همچنین از امكان كسب نتايج خوبي توسط تيم ملي فوتبال الجزاير در جام جهاني برزيل خبر داد و گفت كه اين تيم "کارهای زيبايي" انجام خواهد داد.

      ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
      این پست با شماره ۳۰۲۴ در تاریخ يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ در سایت شعر ناب ثبت گردید

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0