سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

سه شنبه ۱ خرداد

صفحه رسمی شاعر اباصلت قربانی


اباصلت قربانی

اباصلت قربانی



ارسال پیام خصوصی
مرا دنبال کنید

تاریخ تولد

:
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۶۶

برج تولد:

جوزا

گروه

:
افراغ اندیشه

جنسیت

:
مرد

تاریخ عضویت

:
يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱

شغل

:
دبیر

محل سکونت

:
مراغه

علاقه مندی ها

:
موسیقی ایرانی - فلسفه - ادبیات

امتیاز

:
۰
تا کنون 0 کاربر مرتبه در مجموع از این پروفایل دیدن کرده اند.


درباره من

:
در ** خرداد ** در شهري کوچک به نام نظرکهريزي در **کيلومتري مراغه در استان آذربايجان شرقي به دنيا آمدم. تا پايان دوره ي پيش دانشگاهي همان جا در زادگاهم به تحصيل پرداختم و اولين شعرموزون و مقفايم را در **سالگي سرودم. پس از اتمام دوره ي پيش دانشگاهي و پس از کنکور وارد مرکز تربيت معلم شهيد بهشتي تبريز شدم و با اتمام دوره کارداني در رشته ي آموزش و پرورش ابتدايي وارد آموزش و پرورش شدم و سپس با ادامه تحصيل در مرکز تربيت معلم شهيد بهشتي زنجان کارشناسي خود را در رشته مطالعات اجتماعي دريافت نمودم و پس از موفقيت در آزمون کارشناسي ارشد سال ** و قبولي در رشته فلسفه تطبيقي دانشگاه تبريز از مهرماه همين سال وارد دانشکده ادبيات فارسي و زبانهاي خارجي شدم و اينک به ادامه ي تحصيل مي پردازم. در مورد سابقه ي هنري بايد بگويم در زمينه سرودن شعر دوبار در مسابقات کشوري شعر ويژه دانشجويان مراکز تربيت معلم سراسر کشور در تيرماه سالهاي ** و ** به ترتيب در همدان و مشهد شرکت نموده و مقام اولي “شعرنو” همدان و سومي “شعرنو” مشهد را کسب نمودم. تا بحال تنها يک مجموعه شعر به نام ( چشم تو در سپيده دم ) به چاپ رسانده ام ؛ گفتني است اين اثر در تابستان ** توسط انتشارات هنر اول تبريز به چاپ رسيده است. در وادي موسيقي هم بايد بگويم از اوايل پاييز ** نواختن ساز سه تار را نزد جاهد محمدي که از شاگردان استاد داود آزاد مي باشد شروع کرده ام و آواز ايراني را از اول مهرماه ** به طور جدي نزد اميد مظهري ( شاگرد ممتاز استاد شجريان ) کار مي کنم. زمينه عمده ي فعاليت و مطالعه ي من موسيقي ، ادبيات و فلسفه مي باشد.

لیست دفاتر شعر


۱

چشم تو در سپیده دم


اشعار ارسال شده


 ...
این شعر را ۱۱ شاعر ۱۳ بار خوانده اند.
م مهرپرور ( م مهر) ، Guest ، سید رضا موسوی ، منوچهر منوچهری (بیدل) ، باران نور ، سید حاج فکری احمدی زاده (ملحق) ، محمد رسول باوندپور و ۳شاعر دیگر این شعر را خوانده اند.
ثبت شده با شماره ۶۱۳۱ در تاریخ يکشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۱ ۱۷:۲۱    نظرات: ۵

مطالب ارسالی در وبلاگ شاعر اباصلت قربانی

هیچ پستی ارسال نشده است.
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
1