سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        انتظاری نداریم

        شعری از

        میلاد غریبی زاده

        از دفتر ماورای باورها نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۲۳ شماره ثبت ۹۹۵۴۴
          بازدید : ۱۷۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میلاد غریبی زاده

        ما از یاران خویش ندیدیم وفا 
        چه انتظاری داشته باشیم از شما 
        آنان که سنگ ما را بر سینه می زدند 
        با سنگ ما را نشانه رفتند 
        دیگر چه خیری عاید آید از شما به ما آنان که صبح پیششان بودیم 
        ولیکن عصر دلتنگمان می شدند 
        بی وفایی کردند و رفتند 
        چه انتظار وفا داشته باشیم از شما 
        آنان که به قول حافظ بزرگ 
        چشم یاری داشتیم ازشان 
        ما را تنها گذاشتند و رفتند 
        دیگر چه برسد به شما 
        آنان که قول دادند و امیدوارمان کردند بشکستند عهد و بد قولی کردند 
        دیگر چه انتظار 
        خوش قولی داشته باشیم از شما 
        آنان که با وجودشان در جلوی لشکرها سینه سپر می کردیم 
        خنجر از پشت زدند و رفتند 
        دیگر چه انتظار حمایتی داریم از شما آری راحت باشید دوستان جدید 
        ما هیچ انتظاری نداریم از شما
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        طوبی آهنگران
        شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۴۶
        با سلامو دورود فراوانبرشما
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶
        درود برشما
        بسیار عالی
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        مجتبی شهنی
        يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۹:۱۵
        درود بزرگوار
        بسیار
        زیبا
        بود🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0