جمعه ۱۱ آبان
باران شعری از الهام پویان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۵ دی ۱۳۹۹ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۹۳۷۹۱
بازدید : ۱۸۴ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب الهام پویان
|
ابر غرید و رعد در اسمان زد
باز باران به بام تهران زد
امشب شب میلاد مسیح بود
به گمانم اسمان،طرب ازان زد
دعا کردم برای صلح پایدار بشر
شاید یک دعا،پشت پا،به مخالفان زد
باران می بارید نم نم و راز می گفت
باران از تن ادمهای گذشته رد شده بود،راست میگفت
جهان سوی اتحاداست،دلها برادری می خواهند
یک معلم بشری برتر ،به میزبانی می خواهند....
بنیان نظام ها شده حمایت از ثروت ورانت ،
ببار باران که دلها حمایت از ارزش وعلم وکار
به رهبری مهدی ومسیح می خواهند🙏
Fröhliche weihnachten😍💐💐💐❣️
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف و توجه پرمهر همیشگی شما استاد 🙏💐چشم بررسی میکنم 🙏 | |
|
سپاس از لطف شما ممنونم شادی هاتون روز افزون 🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته بسیار زیبا و موثر بود
عروض و قافیه؟