سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      توبه

      شعری از

      علی رهنما(نوثمر)

      از دفتر کشکول نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۹۰۲۹۲
        بازدید : ۴۹۴   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب علی رهنما(نوثمر)

      دارم هوایِ باده وَز حالِ توبه ترس
      وز بامِ بِه،به برزنِ بد،خزیده ام
      کو گنجِ زهد و بِرِّ شیرین لِقا
      تا پارسا به دیار خود روانه ای
      ۷
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۵:۱۸
      درود بزرگوار
      خندانک
      فاضل فخرالدینی تخلص (مالک)
      شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۰:۱۶
      درود بر شما بزرگوار
      قلمتان هماره مانا
      پاینده باشید ادیب و شاعر گرانقدر
      🌼🌼🌼
      محمد قنبرپور(مازیار)
      شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۸:۱۴
      سلام با اینکه کوتاه بود ولی چقدر بکر و جذاب بود درود عزیزم خندانک
      علی رهنما(نوثمر)
      شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ ۱۹:۵۱
      سپاس از تمامی شما دوستان و همراهان همیشگی که با لطف و مهربانیتان منت بر سر بنده احقر میگذارید،
      جاوید،پایدار و پاینده باشید.
      خندانک خندانک
      ابراهیم آروین
      يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۰۲:۰۷
      باسلام
      درودها
      چشمه‌ی ذوقشان جوشان
      خندانک خندانک خندانک
      عارف افشاری  (جاوید الف)
      چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۲:۲۷
      خندانک
      يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ۱۴:۰۸
      سلام و عرض ادب
      بسیار زیبا و ناب نگاشتید
      قلمتان مانا خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0