سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      بلوط و قوم لوط

      شعری از

      علی برهانی(ودود)

      از دفتر چرندو پرند نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ۰۰:۳۴ شماره ثبت ۸۶۱۵۷
        بازدید : ۳۱۰   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علی برهانی(ودود)

      یاهادی المضلین 
      بلوطی گفت ای اتش نسوزانم که بیدارم
      زبان از شعله ای جنبید و گفتا اینو میدانم
      درخت از شعله فرصت خاست تا رازی کند افشا
      کمی اهسته سوزاندش و گفتا زود بفرما
      درخت از کودکی اش گفت و از چوپان ان دوران
      و از هیزم شدن هایش و از ان سایه ی گردان
      از ان کلاغ سهمیه بگیرانی که در کوچند
      و از ان میوه هایش که به قارت رفته با لبخند
      درخت از باد و طوفان گفت و از باران و بهمن ها
      از ایران گفت و از صد شکل تعریفش زه میهن ها
      ولی اتش به سوزاندن تمایل داشت تا قصه
      نمیفهمید دردی را که دندان میکشد ، لثه
      در ان حالی که تر میسوخت ، یک لبخند نابی زد
      خودش را مثل این مردم در این کشور به خابی زد
      و زیر لب فقط میگفت ؛ اتش ریشه گر میداشت
      به جای سوختن گاهی محبت ها رو هم میکاشت 
       
      این شعر رو قرار بود با  اهنگپرواز هما  شب میگریم ، میکس کنم که حالشو نداشتم 
      علی برهانی 
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0