سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        آخرین گزینه

        شعری از

        ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

        از دفتر به رنگ دل ( مجموعه اشعار نو و تصنیف ها ) نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶ شماره ثبت ۷۹۰۸۰
          بازدید : ۴۰۹   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب ایمان کاظمی ( متخلص به ایمان )

        شب دل انگیز و ماه شعله پرست
        و دل از شوق یار دیوانه
        با نگاهی به مشعل مهتاب
        پر کشیدم دوباره از خانه
        بار و بندیل عشق را برچین
        باید امشب کنار هم باشیم
        ساز و خودکار و یک ورق کاغذ
        نیمه شب را حریف غم باشیم
        چشمم از ازدحام لبریز و
        گوشم از شعر و از شعار پر است
        شهر از خمار و خسته و خواب
        بر لبم واژه ی فرار پر است
        روزگاریست ناله می آید
        دیرگاهیست  شعله می خیزد
        مهر ماهی است پر ز بی مهری
        برگ و بار انار می ریزد
        انحنای شکست پیدا و
        راه شب در سیاهه می میرد
        غول شهوت شبانه می آید
        جای آغوش یار می گیرد
        سهر و افسون دوباره می زاید
        چهره ی صادقانه می گیرد
        جهل و ظلمت در این زمانه ی نو
        سینه ها را نشانه می گیرد
         
        باید از روزگار بگریزیم
        شور در پرده ی سه تار شدن
        شاید این آخرین گزینه ی ماست
        شانه در خرمن نگار شدن
        شور و عشاق و اصفهان گردی
        گم در این شهر بی مثال شدن
        شانه بر شانه های خاطره ها
        وصل دیباچه ی وصال شدن
        یا در این روزگار پائیزی
        مات و مبهوت نور ماه شدن
        شعر خواندن ترانه پیمودن
        درک این لحظه تا پگاه شدن
        شعر ما معنی ی خدایی داشت
        شاعران حال شعر را نبرید
        عشق را ندیده سر نبرید
        آبروی سپهر را نبرید
        جمله را با هوس نیامیزید
        مثل ماهی اسیر آب شدن
        لحظه ای بودن و درخشیدن
        تیر شیطان شدن شهاب شدن
        سینه تا شد لبالب ادراک
        حالتی مثل انقلاب شدن
        ناگهان ماورا کند خواهش
        تا به دستت خطِ کتاب شدن
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0