سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        تک بیتی ها

        شعری از

        زهرا مددی

        از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۷۷۶۴۱
          بازدید : ۴۳۹   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر زهرا مددی


        دلبرا آیا تو چشمانت تهی است؟
        پیش گل گفتی که خار هم دیدنی است!
        .......
        توبه کن از ظلم بر همچون منی
        ور نه گویند با خودت تو دشمنی!
        .......
        رها گشتی میان این غم و دود
         چو چشمانت ببستی در لب رود!
        .......
        در تاب جهان نیست دگر درد کشیدن
        غافل ز خدا گشتن و بر ظلم رسیدن
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۳۷
        درود نازنینم خندانک

        زیبا سرودید خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۰
        درود بانو خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
        درود بر شما نازنین بانو خندانک
        زیبا سرودید خندانک خندانک
        مسيحا الهیاری
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۳
        ابیات زیبایی بودند
        مسعود میناآباد  مسعود م
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۳۹
        مرحبا ...........
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۵۱
        خندانک
        آراز نامی
        دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۳
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0