سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
  • لغو امتياز تنباكو به فتواي آيت الله ميرزا حسن شيرازي، 1270 هـ ش
6 ذو القعدة 1445
    Monday 13 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

      فوج پرندگان

      شعری از

      فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)

      از دفتر گل خشخاش بر روی موهایم نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۳۳ شماره ثبت ۷۵۴۹۱
        بازدید : ۳۲۸   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)
      آخرین اشعار ناب فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)

      فوج پرندگان
      نه تنها رود جاریست
      بلکه همچنین خون و برگهای پژمرده.
      به کجا؟
      به سوی آسمان؟
      ندانسته و خزان
        در ره پر زرق و برق
      برای وداع؟
       
      آه، ای عشق فزاینده!
      با رخساری خسته و کوفته
      از ساعتها بیخوابی
      و لک زده از نور
      به کجا چنین شتابان؟
       
      گر معراج
      به سوی آسمان لاجوردی
      هدف است
      همه باهم 
      از پله های نور 
      صعود میکنیم  و 
      دلیلی برای گریستن نیست.
       
      ترجمه از کره ای به فارسی.
       
       
       
      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۳۶
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک
      فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)
      فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)
      يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۹
      سلام جناب استکی!
      ممنونم از حضور و همراهیتان!
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
      درودتان
      زیبااا
      خندانک خندانک خندانک
      فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)
      فرهاد فیض اللهی (کدخدای نیستی)
      يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰
      سلام جناب طهماسبی!
      مرسی از حضور و همراهیتان!

      با اردات شاعرانه
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0