سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      نا تمام

      شعری از

      مرصاد رسولی(آسف)

      از دفتر زمزمه های تنهایی نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۹:۳۴ شماره ثبت ۷۱۹۶۶
        بازدید : ۳۸۹   |    نظرات : ۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      رفتی و ناتمام من بی تو دگر تمام شد
      زجرِ نبودنت ببین شکنجه ای مدام شد

      سراب مانده از منی که پای تو فدا شدم
      شروع نکرده ام چنین راهی انتها شدم

      همیشه بغض میشوم به یاد روی ماه تو
      دوباره عاشقی بکن به پای من گناه تو

      خزان گرفته ام بیا شریک لحظه های من
      بگو که تنگ میشود کمی دلت برای من

      برای با تو بودنم راهی انزوا شدم
      به مرگ راضی ام چنین به درد مبتلا شدم

      دلیل زنده بودنم برای من هوا تویی
      تمام آرزوی من سهم من از خدا تویی

      همیشگی ترین تویی من از هوای تو پرم
      رهاکنی مرا اگر من از تو دل نمیبرم

      چنان به عشق تو گمم که با خودم غریبه ام
      من از خودم گذشته ام تا که به تو رسیده ام
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و محزون بود خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۱
      درودتان جناب آسف
      بسیار زیباااااا
      قلمتان جاری
      خندانک خندانک خندانک
      محمد مهدی بخارائی
      پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۱۰
      زیباست و برخاسته از دل خندانک
      درود فراوان بر شما خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۰:۱۴
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۷:۱۸
      سلام بزرگوار
      زیبا ست
      موفق باشید درپناه خدا
      خندانک خندانک خندانک
      یوسف صمدی آزاد ، (آدم)
      شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۲۳:۰۱
      درودتان باد

      زیبا سروده ای

      خندانک خندانک خندانک
      پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۷
      زیباست عزیز خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0