جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهدی محمدی
|
1
در صنعت دیجیتال
که همه چیز صفر و یک میشود
من آنالوگ ماندهام
پیوسته غریب با روزگار خویش
2
ماه از خاصیت جزر و مد میگفت
اما اگر باد نبود
دریا چگونه میرقصید؟
3
مچاله شدم
از بس که سرد بود
رفتنت
بهار
4
همیشه از شکم خودش میزند
محبتش از ما بیشتر است
یخچال
5
پایم را که میبری
با نگاهم،
در تو راه میروم
6
شاهد غروبم
در من زوزه میکشد
واژهای غریب
7
رو به روی ماه
از ستاره میگوید
کویر
8
بی خیالِ برف
زمستان
لرزش دستان تو بود،
پدر
9
سگ باوفایی بودم
آرزوهایم قطار شد
اکنون ولگردم
10
چکِ تاریخ،
امضا ندارد
پروانهها سرگردانند
11
ماهواره گفت
ماه رو گرفته
و افکار زمین خط خطی است
12
کاسه از کجی پر نشود
چشم بسته از بیبصری
|
نقدها و نظرات
|
درود بانو
سپاسگزارم
مهرتان همیشگی | |
|
سلام و سپاس فراوان بزرگمهر شما به بنده محبت دارید هدف صرفاً سرودن شعر کوتاه بوده از نگاهتان سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و زیبا بود ند