جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب مهدی محمدی
|
1
خسته
آلوده
غمگین
ماه شب تارم
2
بهار
نشسته تا
به انتظار
بعد سالها
چون مرد غمگین
چه سنگین
سر برآورد
بهار
3
کاش نیامده میرفتم؛
دل نمیبستم؛
وابستگی، خطای دل بود و سنگش را به سینه میزدند!
4
وقتی تو را کم دارم
.
.
.
به شعر گفتن
عادت دارم!
5
لیوان شکست
آب ریخت
خرده شیشهها همیشه خیس!
6
هر چه نمک میریزم
بینمک همچنان،
تنهایی!
7
گل سرش را
کجا برده بود،
پر...وا...نه ؟
8
تنم تمام درد میکند
ترامادول واژهها را کم دارم
9
آن غرشِ شیرست
بر پرده که از باد، وزانست؛
فصلِ خزانست!
10
یاس را
پرپر کردهام
اگر در دل نکاشتم
یاس را
11
ریز
تخته سنگی
بر فراز کوه
درشت
اما
.
.
.
درون کفش!
12
در سرم پرواز
بیخبر از تمام داشتهام،
کلاغ رو سیاه
|
نقدها و نظرات
|
درود
سپاسگزارم | |
|
سلام
سپاسگزارم از شما
با مهر فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.