سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
  • روز ملي خليج فارس
  • آغاز عمليات بيت المقدس، 1361 هـ‌.ش
21 شوال 1445
  • فتح اندلس به دست مسلمانان، 92 هـ ق
Monday 29 Apr 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

    به زودی می آید خدا

    شعری از

    محمدجلال ژاله(پری افسرده)

    از دفتر حذفیات نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۶۹۲۱۶
      بازدید : ۳۷۸   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمدجلال ژاله(پری افسرده)

    جلال ژاله

    ماه می رسد امشب از تبار خاطره ها
    و من میزنم دل را به دریا 
    از دوردست ها می آید صدایی آشنا
    سکه ایست که می افتد در کاسه ای گدا
    وزیرش طفلیست و نشسته در خیابانی پر صدا
    لنگ لنگان می سرود، سرود عشق را آن طرف ها
    و به آرامی می نشیند منتظر صدای پای خدا 
    هنگامی که بو می کِشد، بوی کباب سوخته را
    می سوزد و می سوزاند ثروت دل سوخته را
    گویند به هر کسی اندازه داده
     فقر رو خدا اندازه کرده
    پس این چه سرمایی است که می سوازند تنش را
    داغ این بچه است که می سوزاند زبانم را
    آیا نمی سوزاند اشک هایش، چشم هایت را
    تو سنگ می مانی و در وهم به سر میبری دل را
    می گذارد بر همین مسیر دل مرا
    هرچه گوید گمارد همان مرا
    اگر افسانه می بافم از عشق، بدان مرا
    از دوردست ها نوید میدهد صدایی آشنا
    گمانم به زودی می آید خدا 
    #جلال_ژاله
    به زودی می آید خدا
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۰
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
    کبری یوسفی
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۷
    سلام بزرگوار
    خیلی قشنگ سروده اید
    وپرمحتوا
    درودتان
    در پناه حق خندانک خندانک خندانک
    مجید شیاسی  مجید
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۴۵
    سلام درود زیبا و موثر یاعلی
    علی مزینانی عسکری
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۳
    وخدا در همین حوالی است
    درود غم انگیز و همراه با دردهایی از فقر
    خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۲۲:۰۲
    درودتان
    خندانک خندانک خندانک
    حمیدنوری(احمد)
    چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۸
    درود
    پرمحتواست خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0