جمعه ۱۱ آبان
قمر بنی هاشم شعری از مهرداد پهلوان زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ۲۳:۳۹ شماره ثبت ۶۷۶۲۵
بازدید : ۲۶۶ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهرداد پهلوان زاده
آخرین اشعار ناب مهرداد پهلوان زاده
|
کیست که نیست در سرش عشق تو و هوای تو کیست که نیست در جهان واله و مبتلای تو
باب حوائجی و من سائل بارگاه تو دست من و دامن تو حاجتم و دعای تو
گرچه بریده دست تو دشمن دون و پست تو دست همه بگیری و دست همه لوای تو
من چه سرایم از تو و لحظه رستگاریت نحوه ی جان سپردن و آن کرم و وفای تو
مظهر با وفایی و عاشقی و شجاعتی گشته همین مسبب ابهت و بقای تو
چون که ملول گردم از مردم و چرخ بی وفا با دل خود نظر کنم بر تو و کربلای تو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.