تقدیم به یکایک شما بزرگواران، امیدوارم خواندنش انرژی و امید به قلبهایتان دهد:
باورم کن ای امید بی کسی
باورم کن ای همه دلواپسی
باورم کن ای که در تو پوچ شد
یاد ایامی که رفت و کوچ شد
باورم کن تا دوباره من شوم
همچو شمعی در دلت روشن شوم
باورم کن تا که جان گیرم ز تو
بهر پروازم توان گیرم ز تو
یاد من ده تا دم پروانگی
پر گشایم با همه دیوانگی
یاد من ده آرزوهای محال
گر چه پوچند، گر می باشند خیال
می توان در آرزوها با تو بود
می توان در بودها با تو سرود
می توان رفت و رسید و تازه شد
همچو شعر ناب بی اندازه شد
می توان عاشق شد و دیوانه شد
همچو مجنون بی سرا و خانه شد
می توان لیلی شد و پرواز کرد
می توان با شوق تو آغاز کرد
می توان در آرزوهای محال
بود با تو، گر چه می باشد خیال
می توان با هر سرود آسمان
گشت جاری، رفت تا بر کهکشان
می توان با یاد تو آغاز شد
رو به سوی آسمانت، چون شکوفه باز شد
می توان در هر سکوت فریاد بود
رفت و نابود گشت ولی بر یاد بود
می توان بر یاد بود و زنده گشت
می توان پیروز بود، بازنده گشت
می توان رفت و گذشت و باد شد
می توان ویران شد و آباد شد
می توان با شوق تو آواز بود
عاشق پرواز از آغاز بود
می توان پرواز کردن در خیال
می توان رفتن، رسیدن به امیدهای محال
می توان پروانه بودن را سرود
می توان با تو سرودن را سرود
می توان با یاد تو آزاد بود
گر چه در چنگ و اسیر باد بود
یاد من ده، تا که با یاد تو من گردم اسیر
هر کجا نام تو آوردند شوم سمع و بصیر
یاد من ده تا که پروانه شوم
بال خود بگشوده، دیوانه شوم
چون که بالم سوخت شمع هیچ باک نیست
تا تو هستی در خیالم خانه ام افلاک هست، این خاک نیست
درودبرشما
💚ماه فرو ماند از جمالِ مُحَمَّد
💚سرو نباشد بہ اعتدالِ مُحَمَّد
💚قدرِ فلڪ را ڪمال و منزلتی نیست
💚 در نظر قدر با ڪمالِ مُحَمَّد
بعثت پیامبر (ص) برشما مبارڪ باد