جمعه ۱۱ آبان
|
آخرین اشعار ناب عنایت اله کرمی
|
نازِ تو نسخۀ احساسِ مرا پیچید و
پیچ بر پایۀ یک دورِ خطا پیچید و
بامن ازاولِ دلبستگی ام کج بست و
پاک طومار وفا را به جفا پیچید و
کرد احوالِ پریشان مرا حاد تر و
خبرِحال بدم در همه جا پیچید و
دلم از غصۀ لج بازی تو آب شد و
بی محابا بسوی اسبِ شقا پیچید و
آچمز کرد خودش را به همین آسانی
تا به فرمان رخت کیش که نه ، مات شود
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب نوری عزیز ممنون بزرگواری و حضور صمیمانه شما هستم موفق و شادمان باشید | |
|
سلام و درود جناب پارکی عزیز از حضور مهربانانه و لطف جنابعالی سپاسگزارم سلامت و شادکام باشید | |
|
درود فراوان برجناب خوشبین صفت عزیز از ابراز لطف و بزرگواری جنابعالی صمیمانه تشکر میکنم سلامت و سعادت شما را خواهانم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جناب کرمی بسیار زیبا بود
بهره مند شدیم دوست عزیز سرفراز و سربلند باشید