سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 28 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت حكيم عمر خيام
10 ذو القعدة 1445
    Friday 17 May 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      جمعه ۲۸ ارديبهشت

      لحظه ی رفتن

      شعری از

      رضا حیدری نیا

      از دفتر غزلیات نوع شعر

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۶۱۹۶
        بازدید : ۹۳۸   |    نظرات : ۱۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا حیدری نیا
      آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا

      چه میشد لحظه ی رفتن، کمی هم ناز میکردی؟
      چه میشد جای عشقت از ،طمع اغماض میکردی؟

       

      به هر گامی که میرفتی به دور از جانب ِ این دل
      ز غم چاک ِ گریبانم ، فزونتر باز میکردی

       

      یقین دارم نمی رفتی دگر هرگز تو از پیشم
      نگه گر از نگاه من ، به چشم انداز میکردی

       

      تو میرفتی و میرفتم ،تو از پیشم من از خویشم
      ز دست ِ هردو می رفت او ، که از سر باز میکردی

       

      میان مکث هر گامت ،به خود امید میدادم
      ولیکن گام بعدی را ، تو زود آغاز میکردی

       

      اگر یک لحظه بر مهرم ،نگه با مهر میکردی
      ندارم شک که مهرت را تو هم ابراز میکردی

       

      سکوت ار حکمفرما شد ، به گوش عشق می آمد
      صدای تیشه ای را که طنین انداز میکردی

       

      تو رفتی و از آن پس من، ز خود پرسیده ام این را
      که در دوری ز من آخر ، چه چیز احراز میکردی؟

       

      از آن دم ساز دل دیگر، نزد آهنگ موزونی
      اگرچه با غمت هر دم ، تو کوک این ساز میکردی

       

      مگیری خرده بر این دل ، رضا هم شـُـکر میداند
      خدایا گر توجه بر ، نیاز و راز میکردی

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0